Szállítási feltételek

 

SZÁLLÍTÁSI MÓDOK ÉS KÖLTSÉGEK

 

Csapatunk arra törekszik, hogy a lehető leggyorsabban, leghatékonyabban és legnagyobb biztonságban juttassa el hozzád a megrendelt termékeket!

Kizárólag magyarországi címekre tudunk kiszállítást vállalni.

 

A következő kiszállítási opciók közül tudod kiválasztani a számodra legmegfelelőbbet

 

1. GLS FUTÁRSZOLGÁLAT

A megrendelt csomag kiszállítása az általad megadott címre. 

A küldemények kiszállítása a rendelés beérkezését követő 2-7 munkanapon belül történik (amennyiben a megrendelt termék(ek)-ből van elérhető készlet). A beérkező rendeléseket automatikusan regisztráljuk és a csomag összeállítása után átadjuk a futárszolgálatnak. Újabb értesítést a csomag összeállításakor, majd a kézbesítés napjának reggelén küldünk. A kiszállítást az GLS reggel 8 és 17 óra között végzi.

A csomagok pontos kiszállítását cégünk nem tudja befolyásolni, a csomagokat a GLS futárai az adott napon összegyűlt címlista legoptimálisabb teljesítése mentén végzik. A GLS ügyfélszolgálatának telefonszámán (06-29-88-67-00) lehet időpont módosítást kérni. A szállítási értesítők tartalmazzák a csomagszámot, mely segítségével követheted a csomagod útját, illetve időpont módosítást kérhetsz.

Webáruházunk e-mail értesítést küld a feladás napján, ezért kérjük, hogy olyan elérhetőségeket adj meg, melyet rendszeresen nézel és így biztosan értesülsz majd a csomag várható érkezéséről is.

A szállítási költség 2 kg alatti csomagoknál 1490 forint, ennél nagyobb súlyú csomagoknál 1990 Ft (kivételt képeznek a bútorok, és azon termékek, melyek súlyuknál és méretüknél fogva speciális szállítást igényelnek, melynek szállításáról lejjebb olvashatsz részletesen).

Amennyiben a rendelésed nagyszámú terméket tartalmaz, előfordulhat, hogy több csomagban szállítja ki a GLS, akár eltérő időpontokban. Ilyen esetekben a GLS tud bővebb információval szolgálni a szállításról.

Amennyiben a megrendelt a termék előre láthatólag nem érkezik meg a becsült szállítási határidőn belül, annak lejárta előtt felvesszük a kapcsolatot a vásárlóval. Ebben az esetben a vásárlónak lehetősége van a vásárlástól való elállásra, a rendelés törlésére. A rendelés törlése esetén a rendelés összegét 3 munkanapon belül visszautaljuk ugyanarra a bankszámlára, ahonnan a termék ellenértéke kiegyenlítésre került.

 Gyakran ismételt kérdések GLS futárszolgálat esetében

Mikor történik a kiszállítás?
A GLS futárszolgálat minden hétköznap, azaz hétfőtől-péntekig, 8:00-17:00 óra között szállítja ki a csomagokat.

Meg tudom-e adni a kiszállítás konkrét időpontját? (pl. hétfőn 12:53 perc)
Napot természetesen meg tudsz adni, viszont konkrét időpontot nem. A futároknak van egy előre meghatározott útvonaluk, és azt nem tudják módosítani. A kiszállítás napján sms értesítést kapsz a kiszállítást végző cégtől, melyben felajánlanak egy 3 órás intervallumot a nap folyamán, így le tudod szűkíteni a kiszállítás időpontját. Amennyiben nem tudod megoldani, hogy te, vagy hozzátartozód ebben az időintervallumban átvegyétek a csomagot, hosszabb ( legalább 4-5 órás) időintervallumot feltüntethetsz a Megjegyzés rovatban, melyet a futárnak továbbítunk. Garantálni azonban nem tudjuk, hogy ezt a futár tartani fogja.

Mi történik, ha akkor jön a futár, amikor nem vagyok itthon?
Mivel a futár célja is az, hogy a lehető leggyorsabban kézbesítse a terméket a megrendelőhöz, így minden erőfeszítést meg fog tenni, hogy ez megtörténjen! Ha nem talál otthon, akkor több variáció is lehetséges. Lehet, hogy felhív telefonon (nem tudjuk garantálni), vagy a postaládában, ajtón hagy egy értesítőt, amin az Ő mobiltelefonszáma is megtalálható lesz, így fel tudod venni vele a kapcsolatot és egy előre egyeztetett időpontban történik majd a kiszállítás. Minden esetben tudsz változtatni a csomag átvételi helyén és időpontján a csomagom.eu oldalon, az előzetesen megküldött csomagszámmal és jelszóval.

Ha van egyéb fontos instrukció a kiszállításhoz, akkor azt hova írjam?
Ha van olyan információ, ami megkönnyíti mind a te, mind a futár dolgát, akkor ezt jelezd! (pl.: Más van kiírva a kapucsengőn, vagy pont most romlott el a csengő, esetleg máshol van a bejárat)

Hova érdemes ezt írni?
Amikor leadod a megrendelésed a webáruházunkban, akkor a vásárlási folyamat közben, a Megjegyzés rovatban, tudsz szöveges instrukciót is megadni. Bármi hasznos, fontos információd van, akkor kérünk, hogy ide írd be.

Fel tud-e hívni a futár a kézbesítés előtt fél órával?
Minden futár akár napi több száz csomagot is kezelhet, ezért sajnos nincsen módja telefonálni, vagy bármilyen formában előzetesen jelezni érkezését. A tapasztalatunk általában az, hogy kisebb településekre "vaktában" nem indul el a futárszolgálat járműve, ezért itt lehet, hogy előzetesen, saját belátása, vagy a helyi depo instrukciói alapján jelentkezni fog.

 

2. FOXPOST CSOMAGAUTOMATA

A küldemények kiszállítása a rendelés beérkezését követő 2-7 munkanapon belül történik (amennyiben a megrendelt termék(ek)-ből van elérhető készlet), a beérkező rendeléseket automatikusan regisztráljuk és a csomag összeállítása után átadjuk a Foxpostnak.
Webáruházunk e-mail értesítést küld a feladás napján, ezért kérjük, hogy olyan elérhetőségeket adj meg, melyet rendszeresen nézel és így biztosan értesülsz majd a csomag várható érkezéséről is.

A szállítási költség egységesen minden csomagnál 1990 forint

A maximális csomag méret és súly: 62 x 60 x 36 cm és 25 kg.

Fontos! Bútor kiszállítás FoxPost csomagautomatába nem lehetséges.

Fizetési mód: Előre fizetés bankkártyával vagy átutalással a megrendelés feladásakor, vagy személyesen a bemutatótermünkben: 1031 Budapest, Nánási út 47-49. 

 

Gyakran ismételt kérdések FoxPost csomagautomata esetében

Hétvégén is mehetek a csomagomért?
Természetesen igen, pontosan ez a szolgáltatás egyik előnye. A csomagautomaták a bevásárlóközpontok nyitvatartási idejében bármikor használhatóak. Kérünk, mielőtt a csomagodat átveszed, figyelmesen nézd meg, hogy az adott bevásárlóközpont, ahova a csomagot rendelted, pontosan milyen nyitvatartással üzemel.

Hogyan működik?
A kosaradba teszed a megvásárolni kívánt termékeket webshopunkban, majd amikor a szállításról kérdez a rendszer, beállítod a FOXPOST kiszállítási módot. Miután összecsomagoltuk a rendelésedet, a FOXPOST felveszi a csomagot. Az ezt követő második munkanapon kiszállítják az általad kiválasztott bevásárlóközpontban lévő csomagautomatához. Amint a csomag megérkezett, rögtön kapsz a FOXPOST-tól SMS-ben egy titkos nyitókódot. Ezután csak annyi a teendőd, hogy elsétálsz az automatához, beírod a kódod, és már nyílik is az ajtó, mögötte a megrendelt termékekkel.

Mi történik, ha pl. lebetegszem, és nem tudom átvenni a csomagom?
Ha valamiért mégsem tudsz elmenni a csomagodért az automatához, kérünk, hívd a FOXPOST ügyfélszolgálatát. Együtt tudnak megoldást találni, hogy a küldemény mégis eljusson hozzád.

Hány napig őrzik meg a csomagot?
Magyarországon egyedülálló módon 5 teljes napig megtalálod a küldeményt az automatában!

 

3. SAJÁT SZÁLLÍTÓVAL - CSAK TÚLMÉRETES BÚTOROK ESETÉN (HDT)


Túlméretes bútorok esetében, vagy azoknál a termékeknél, melyek különleges bánásmódot igényelnek, a szállítást saját szállítónkkal (HDT) végeztetjük el. Ennek szervezését minden esetben ügyfélszolgálatos munkatársunk fogja veled egyeztetni, illetve a szállítás pontos időpántjáról a szállító cég munkatársa egyeztet majd.

Bútor vásárlás esetén a szállítási díjak alakulása függ a bútorok méretétől és súlyától.

10 kg alatti kisbútorokat 2490 Ft-os áron szállítunk.

10-15 kg közötti bútorok esetében a szállítási díj 4990 Ft.

15 kg és 40 kg közötti bútorok esetén a szállítási díj 12.000 Ft.

40kg és 80kg közötti bútorok esetén 15.990 Ft,

80 kg feletti bútorok esetén a szállítási díj 23.000 Ft.

Ezek a szállítási költségek nem csak a bútorokra vonatkoznak, hanem minden olyan termékre, amelyek méreténél és súlyánál fogva nem szállíthatók normál csomagként.

Ilyen típusú termékek vásárlásánál a szállítási idő - még készleten levő termékek esetében is - akár 10-18 munkanapot is igénybe vehet.

4. SZEMÉLYES ÁTVÉTEL

Lehetőséged van, előre egyeztetett időpontban bemutatótermünkben átvenni a megrendelt terméket. 

Címünk: 1031 Budapest, Nánási út 47-49. 4ZET lakberendezési üzlet